poniedziałek, 3 grudnia 2012

:(

I ZNOWU PONIEDZIAŁEK! :(
Czemu ?! Czemu musimy się uczyć aż do 18-tego roku życia, a jeśli chcemy skończyć studia, to o wiele dłużej ?!
Od godziny siedzę na kanapie i próbuję rozgryźć too.. Ale nic mi nie przychodzi do głowyy! Do tego rozładowała mi się bateria w telefonie i nie mam co robić.. A na blogu piszę, żebyście wiedzieli (kujoni :3 żartuję.), co myślą wasze koleżanki na świecie :3 Bo wiem, że jak ktoś to przeczyta, to wiem, że nie jestem sama :3
Dobra, nie będę was zanudzać :3
 Znowu recenzja :3
Parę tygodni temu oglądałam film "Kevin sam w domu". Oto recenzja :3:
Ocena: 5/5
Opis: Superśmieszny film, o kilkuletnim chłopcu zostawionym niechcący samym w domu. Zobaczcie, co tam wyczyniał! Nom chyba, że jesteście nastolatkami, bo ten film puszczają co roku w święta :3.
Obrazki.:





:3
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięx za każdy komentarz! Każdy czytaM ... ;-D